Alates reedest kuni tänupühajärgse päevani paiskab internetikaubamaja Amazon iga 5 minuti järel müüki uue soodushinnaga toote. Eelmisel hooajal tulid soodushindadega tooted müüki iga 10 minuti järel.
Ka tänupühal pakub ettevõte 10 eriti head soodustoodet ning lisaks kuni 10 toodet Black Friday soodusmüügil, vahendab CNBC. Mobiilirakenduses pakub Amazon veel enam kui 150 soodushinnaga toodet eesmärgiga julgustada tarbijaid rakendust alla laadima.
Amazon Prime'i liikmed saavad tänuks lojaalsuse eest ligipääsu paljudele toodetele 30 minutit varem.
Kaks nädalat tagasi alustas Amazon varast Black Friday müügipäeva kampaaniat ning ettevõtte eesmärk on kasvatada oma müügitulu pühadehooajal 25% võrra.
Amazon on lubanud pühade ajal teha 30 000 eriti hea hinnaga müügipakkumist; seda on kaks korda enam kui eelmisel aastal. Valitud pakkumiste hulka kuuluvad ka kuni 45% soodsamad
Samsungi ja LG telerid, kuni 50% allahindlusega saab soetada mänguasju, sh sellistelt brändidelt nagu Barbie ja Hot Wheels. New Balance’i jalanõudele rakendub aga kuni 45% allahindlus.
Seotud lood
Kuna ärikinnisvara arendatakse reeglina vaid üürimiseks, on endale A-klassi büroopinna ostmine harvaesinev võimalus, mida edukal ettevõttel tasub väga tõsiselt kaaluda, rõhutab Tallinna südalinnas paikneva
Büroo 31 müügijuht Taavi Reimets ning lisab kogemusele tuginedes, et omanikuna tekib kasu nii kohe kui ka kaugemas tulevikus.